.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جديد نوشهر معرفي شد
در اين مراسم از زحمات سيدهاشم فاطمي فرماندار سابق و همچنین محمد معصومي که سرپرستی چند ماهه فرمانداري را عهده دار بوده است قدرداني و پس از قرائت حكم وزير كشور آقای محمد علی ،...
فرماندار جديد نوشهر معرفي شد

با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار مراسم توديع و معارفه فرماندار جدید نوشهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز از نوشهر، هادی ابراهیمی با اشاره به ظرفيتها و پتانسيلهاي انساني و اقتصادي و... نوشهر به توصيه به فرماندار جديد از وي خواست در برنامه ريزي هاي كاري اش دغدغه هاي مردم در حوزه هاي اشتغال - كشاورزي - صنعت و گردشگري را سرلوحه اقداماتش قرار دهد و بر پيگيري طرح ها و پروژه ها ي مصوبات سفر رهبري و سفر هيت دولت اهتمام ويژه اي داشته باشد.

در ادامه انوشيروان محسني بند پي نماينده مردم نوشهر وچالوس نيز گفت: بايد در راه توسعه و پيشرفت نوشهر گام هاي اساسي و جدي برداشته شود و موانع و مشكلات پيش رو نيز با همدلي و تعامل جدي مسولان بايد ريشه كن شود .
نايب رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلي شوراي اسلامي افزود : اقدامات دولت در زمينه مصوبات بخش بهداشت ودرمان سفرهاي استاني در سطوح مختلف كشور ارزشمند و چشمگير بوده كه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات درماني مازندران در اين زمينه موفق عمل نموده است .
وي ادامه داد: با موافقت وزيربهداشت و درمان و تخصيص اعتبارات لازم قرار شده تا مراكز تخصصي آنژيو گرافي و n.i.c.u نوزادان در غرب مازندران با محوريت بيمارستان شهيد بهشتي نوشهر در آينده نزديك در اواسط مرداد امسال راه اندازي شود.

محمدعلي قمي فرماندارجديد نوشهر نيز در سخنانش باشاره به ظرفيت هاي موجود منطقه و با تاكيد بر بهره گيري از تجارب متخصصان و كارشناسان حوزه هاي مختلف در راستاي مرتفع شدن موانع توسعه و پيشرفت نوشهر گفت: گام نخست در اين زمينه داشتن روحيه جهادي و وحدت و همدلي است .

وي تصريح كرد: سياستهاي سازمان مخيط زيست كشور در منطقه البرز مركزي در بخش محروم و مظلوم كجور باعث شده اين خطه نتواند توسعه و پيشرفت جدي داشته باشد و غبار فقر و محروميت كجور را فرا گرفته است.

قمي اويلي اذعان داشت: بايد به گونه اي در كجور كارشود و موانع پيشرفت برداشته شود كه اهالي منطقه فكر مهاجرت به شهر را نداشته باشند .

فرماندار نوشهر تاكيد كرد: بايد براي زنده نگه داشتن ياد و آثار مفاخر نامدار نوشهر وكجور از جمله شيخ شهيد مبارز شيخ فضل ا... لاشكي كجوري ملقب به نوري و ساير سرداران و امرا و شهيدان و يادگاران دفاع مقدس محصولات فرهنگي از جمله كتاب تهيه شود.

در اين مراسم از زحمات سيدهاشم فاطمي چتن فرماندار سابق و همچنین محمد معصومي که سرپرستی چند ماهه فرمانداري را عهده دار بوده است قدرداني و پس از قرائت حكم وزير كشور ، محمدعلي قمي اويلي 42 ساله اهل كجور واز نيروههاي معاونت سياسي سپاه قدس كشور به عنوان فرماندارجديد نوشهر معرفي شد.


گفتني است اين مراسم حاشيه هايي نيز بهمراه داشت :

  سالن جلسه ظرفيت بسيار كمي داشت و افراد غير رسمي زيادي نيز حضور داشتند كه باعث شده بود برخي از مديران و روسا نهادها و دستگاههاي دولتي جايي براي نشستن نداشته باشند.
در اين رابطه معاون سياسي و امنيتي استاندار در بخشهايي از سخنراني اش خطاب به دست اندر كاران جلسه بابت اين بي نظمي با حالت كنايه گلايه كرد .
وي همچنين در ادامه سخنانش با اشاره به سيل هاي رخ داده اخير در استان به ويژه كلاردشت و 2 هزار به حالت شوخي به قدير رضايي فرماندار شهرستان هاي چالوس و و يژه تنكابن كه به عنوان ميهمان در اين مراسم حضور داشت گفت : ما هركجا كه آفاي رضايي را فرستاديم با سيل مواجه شديم .اين سخنان ابراهيمي باعث قهقهه حاضران به ويژه شخص رضايي شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پاشا زانوسی 29 تير 1390
به آقای قمی کجوری تبریک عرض می نمائیم و سپس به محضر مبارک ایشان می رسانم که در جلسه معارفه فرمودید : بايد به گونه اي در كجور كارشود و موانع پيشرفت برداشته شود كه اهالي منطقه فكر مهاجرت به شهر را نداشته باشند . آقای قمی اینجانب باخدمت 15 ساله در کجور و آشنایی با همه روستاهای کجور اعلام می کنم اهالی در کجور نیستند تا فکر مهاجرت شوند بس خواهشمندم زمینه ای در کجور (به ویژه اشتغال ) ایجاد شود تا مهاجرین برگردند .
مشکلات کجور که به ترتیب به هم ارتباط دارند :
بیکاری -مهاجرت - خوش نشینی ایام تابستان - ساخت ساز بی رویه - تخریب منابع ملی و محیط زیست
(( کجور به منطقه گردشگری ایام تابستان تبدیل شده است ، کجور را در یابید ))
نا شناس 30 تير 1390
دكتر محسني مرتبا از قمي هاي اويل ضربه ميخورد اما باز درس عبرت نميگيرد و از انان دوري نميكند و انها را به خود نزديك ميكند !!!
نا شناس 30 تير 1390
این انتصاب را به آقای محسنی تبریک گوئیم
میثم 30 تير 1390
این انتخاب را به خانواده های شهدا ، دوستداران نظام و ولایت ، به همه مردان کار و تلاش و به دوستداران نوشهر تبریک میگویم
جواد 30 تير 1390

معاونت استاندار و فرماندار ویژه تنکابن هم باید بومی و تنکابنی باشد.

در شهرستان ویژه تنکابن آنقدر مدیر و نخبه وجود دارد که دیگر نیازی به آوردن غیربومی جهت تصدّی فرمانداری ویژه تنکابن (که تنها فرمانداری شمال کشور در سه استان گیلان و مازندران و گلستان است)؛ نباشد.
جواد 30 تير 1390
معاونت استاندار و فرماندار ویژه تنکابن هم باید بومی و تنکابنی باشد.

در شهرستان ویژه تنکابن آنقدر مدیر و نخبه وجود دارد که دیگر نیازی به آوردن غیربومی جهت تصدّی فرمانداری ویژه تنکابن (که تنها فرمانداری ویژه شمال کشور در سه استان گیلان و مازندران و گلستان است)؛ نباشد.
نا شناس 30 تير 1390
ما هم این انتصاب را که با عنایت و زحمات دکتر محسنی عزیز حاصل شد و فرزندی شایسته از اویل کجور به فرمانداری رسید تشکر می کنیم.ضمنا قمی ها کارشان درست است.دکتر ما هم قدر زحمات کسانی مانند دکتر جعفر قمی.دکتر علی قمی را دیده که به قمی دیگری اعتماد کرد.الکی تخریب نکنید.دکتر محسنی نماینده ای است که می داند چه کند؟؟
علی 1 مرداد 1390
باسلام امیدواریم ازجناب آقای هادی پور که فردی زحمتکش ,غیرتمندودلسوزمی باشنددرموقعیت مناسب دیگر بهره مند گردیم.
خدا بنده 2 مرداد 1390
سالن جلسه معارفه پر از محلی های ما بود فکر کردم عروسی دعوتیم غیر از محلی های ما کسی دیگرو ندیدم خودمان هم نمی دانیم برای چی آمده بودیم برای معارفه کسی که خودمان هم قبولش نداشتیم این همه قمی های اصیل ایشان از کجا آمدند با زور وپارتی فرماندار شدن در شان ما اویلی ها نیست در جلسه خجالت کشیدم
نا شناس 2 مرداد 1390
این انتخاب رابه000000 تبریگ میگوییم
نا شناس 3 مرداد 1390
خدا قوت برادر میر قدیر رضائی ، ایشان یک مدیر توانمند در مسئولیتهای مختلف و مهم بودند جه در مازندران و جه در سمنان خداوند یار و یاورش باشد .
بسیجی 15 بهمن 1390
حسودان در کمینند...
به کوری چشم بخیلان این مدیر کارامد و بسیجی موفق میشود.
محمد حسینی 2 آبان 1401


با سلام
استاندار عزیز مازندران، فرماندار عزیز نوشهر، ای خادمان عزیز کشور
فرماندهی عزیز نیروی انتظامی نوشهر- فرماندهی عزیز و زحمتکش پاسگاه صلاح الدین کلا
ریاست محترم اداره آگاهی نوشهر، عزیزان جان بر کف وزارت اطلاعات وعزیزان سپاه که دست بوستان هستیم.
نماینده محترم رهبری عزیز، ای نماینده محترم نوشهر در مجلس شورای اسلامی، عزیزان در بنیاد شهید نوشهر
ریاست محترم قوه قضاییه و رییس محترم دادگستری نوشهر

ترا به خدا کمکمان کنید.
ترا به خدا ما را از دست نا امنی در انارور - نوشهر نجات دهید. امنیت نداریم
پاسگاه صلاح الدین کلا در جریان است.
سه پسر شهید قزوینی، کوچه بن بست را دروازه گذاشتند، راه نمی دادند، اسم کوچه را مجتمع کردند، گفتند ما مدیر هستیم، معامله ممنوع همه کارها با ماست.
دادگاه و قاضی نوشهر و پاسگاه صلاح الدین کلا، دروازه را برداشتند.
حالا شیشه ها را میشکنند درها راخرد میکنند کنتور برق و آب را میکنند و میشکنند چسب در قفل ها به ماشین ها با قمه حمله میکنند.باج خواهی میکنند.
پدر، شهید برای نجات کشور و مردم شد. پسرها ی شهید برای اخاذی همه کاری میکنند، با کمک اراذل و اوباش
تازه برای کوچه دهیاری شارژ هم قبول کردیم ولی دست از سر ما بر نمیدارند، ترا به خدا ما را نجات دهید، نمیگذارند آنجا زندگی کنیم، شیشه های خانه ها شکسته!امنیت کوچه رفته. جراغ سردرها شکسته، برق تیرهای برق قطع کردند. حتی دیوار خراب کردند.
همه توسط پاسگاه صلاح الدین کلا صورت جلسه شده است. ولی دست بردار نیستند. ترا به خدا به عزیزان در پاسگاه صلاح الدین کلا هم بگو یید کمک کنند .
یک برادر از سه برادر در شورا ی روستای انارور هم هست او هم پشتیبان آنهاست.
چرا در جمهوری اسلامی باید اوباش این ظلم ها را به مردم بکنند؟
لطفا این پیام را برای فرماندهی عزیز و زحمت کش نیروی انتظامی نوشهرهم بفرستید.
امید ما به خدا و شماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.345 seconds.